WARTA - zgłaszanie szkody

Krok 1

Zgłoś szkodę

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody:

  • prawo jazdy kierującego pojazdem
  • dowód rejestracyjny pojazdu
  • polisę OC
  • notatka policyjna lub oświadczenie sprawcy (szkoda OC)
  • polisa AC  (szkoda AC)

Jeżeli szkoda ma być rozliczona „ bezgotówkowo” proszę zaznaczyć na infolinii że szkoda będzie naprawiana w serwisie AUTO CENTRUM LIS .

Krok 2

  1. T. U. przyjmuje zgłoszenie  i nadaje nr szkody.
  2. Następnie zgłaszamy szkodę do serwisu i umawiamy się na termin naprawy.

Do likwidacji szkody będą potrzebne następujące dokumenty:

  • numer polisy ubezpieczenia ,
  • dowód tożsamości Poszkodowanego,
  • dowód rejestracyjny pojazdu Poszkodowanego,
  • prawo jazdy kierującego pojazdem,
  • notatka policji lub oświadczenie sprawcy (jeśli posiadasz),
  • Informacja czy jesteśmy podatku Vat
  • Upoważnienie na naprawę bezgotówkową  (podpisane przez wszystkich właścicieli pojazdu)*

    1* W przypadku gdy właścicielem samochodu jest bank / leasing - wymagana jest zgoda z banku / lesingu

    2* W przypadku gdy właścicielem samochodu jest firma - wymagana jest zgoda podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.

 

Kontaktujemy się z ubezpieczycielem przez infolinie: 801 311 311  lub  +48 601 311 311 lub przez adres mailowy: http://www.warta.pl/kontakt-szczegoly

Strona internetowa: http://www.warta.pl